Vrácení, výměna a reklamace

Až vám objednávka dorazí, ještě před vypráním povlečení vyzkoušejte, zda rozměry sedí na vaše peřiny a polštáře.  

Objednané produkty Lesen vám nevyhovují a chcete je vrátit, vyměnit, nebo reklamovat? Zjistěte, jak na to. Vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

Návod na vrácení zboží

Povlečení musí být v novém a čistém stavu (neprané, nepoužití a v původním balení), v opačném případě nemůžeme vrácení zboží vyhovět.

Pošlete nám e-mail na ahoj@lesen.cz s těmito údaji:

  • Jméno příjmení
  • E-mail a telefon
  • Číslo objednávky
  • Důvod vrácení zboží

My vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám na naše náklady. 

Než balíček odešlete, vložte do něj, prosím, vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy se všemi údaji.  
Až k nám dorazí zásilka s vráceným zbožím, do 30 dnů vám zašleme zpět peníze na bankovní účet, který jste ve formuláři udali. 

Návod na výměnu zboží

Povlečení musí být v novém a čistém stavu (neprané, nepoužití a v původním balení), v opačném případě nemůžeme výměně zboží vyhovět.

Pošlete nám e-mail na ahoj@lesen.cz s těmito údaji:

  • Jméno příjmení
  • Adresa pro zaslání nového zboží
  • E-mail a telefon
  • Číslo objednávky
  • Důvod výměny zboží
  • Nové zboží, které požadujete

My vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám na naše náklady. 

Než balíček odešlete, vložte do něj, prosím, vyplněný formulář pro výměnu zboží se všemi údaji.  
Až k nám dorazí zásilka s vráceným zbožím, do 30 dnů vyřídíme výměnu a zašleme vám novou zásilku se zbožím, které jste si vybrali.

Návod na reklamaci zboží


Chcete některé z produktů Lesen reklamovat?
Můžete postupovat podle následujícího návodu. Poskytujeme běžnou záruku 2 roky, ale rádi provedeme opravu i po uplynutí této doby. 

Pošlete nám e-mail na ahoj@lesen.cz s těmito údaji:

  • Jméno a příjmení
  • E-mail a telefon
  • Číslo objednávky
  • Důvod reklamace zboží

My vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám na naše náklady. 

Než balíček odešlete, vložte do něj prosím číslo objednávky a Vaše jméno a příjmení. 
Až k nám dorazí zásilka s reklamovaným zbožím, do 30 dnů obdržíte naše vyjádření. Zboží vám poté opravíme, zašleme nové nebo vrátíme peníze. Záleží na konkrétní vadě produktu.

 

V případě dotazů se na nás obraťte na e-mailové adrese ahoj@lesen.cz nebo na +420 735 705 681.

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz