Vrácení, výměna a reklamace
Až vám objednávka dorazí, ještě před vypráním povlečení vyzkoušejte, zda rozměry sedí na vaše peřiny a polštáře.
Objednané produkty Lesen vám nevyhovují a chcete je vrátit, vyměnit, nebo reklamovat? Zjistěte, jak na to. Vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
Návod na vrácení zboží
Povlečení musí být v novém a čistém stavu (neprané, nepoužití a v původním balení), v opačném případě nemůžeme vrácení zboží vyhovět.
Pošlete nám e-mail na ahoj@lesen.cz s těmito údaji:
- Jméno příjmení
- E-mail a telefon
- Číslo objednávky
- Důvod vrácení zboží
My vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám na naše náklady.
Než balíček odešlete, vložte do něj, prosím, vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy se všemi údaji.
Až k nám dorazí zásilka s vráceným zbožím, do 30 dnů vám zašleme zpět peníze na bankovní účet, který jste ve formuláři udali.
Návod na výměnu zboží
Povlečení musí být v novém a čistém stavu (neprané, nepoužití a v původním balení), v opačném případě nemůžeme výměně zboží vyhovět.
Pošlete nám e-mail na ahoj@lesen.cz s těmito údaji:
- Jméno příjmení
- Adresa pro zaslání nového zboží
- E-mail a telefon
- Číslo objednávky
- Důvod výměny zboží
- Nové zboží, které požadujete
My vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám na naše náklady.
Než balíček odešlete, vložte do něj, prosím, vyplněný formulář pro výměnu zboží se všemi údaji.
Až k nám dorazí zásilka s vráceným zbožím, do 30 dnů vyřídíme výměnu a zašleme vám novou zásilku se zbožím, které jste si vybrali.
Návod na reklamaci zboží
Chcete některé z produktů Lesen reklamovat? Můžete postupovat podle následujícího návodu. Poskytujeme běžnou záruku 2 roky, ale rádi provedeme opravu i po uplynutí této doby.
Pošlete nám e-mail na ahoj@lesen.cz s těmito údaji:
- Jméno a příjmení
- E-mail a telefon
- Číslo objednávky
- Důvod reklamace zboží
My vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám na naše náklady.
Než balíček odešlete, vložte do něj prosím číslo objednávky a Vaše jméno a příjmení.
Až k nám dorazí zásilka s reklamovaným zbožím, do 30 dnů obdržíte naše vyjádření. Zboží vám poté opravíme, zašleme nové nebo vrátíme peníze. Záleží na konkrétní vadě produktu.
V případě dotazů se na nás obraťte na e-mailové adrese ahoj@lesen.cz nebo na +420 735 705 681.